Στην δύσκολη περίοδο που όλοι διανύσαμε και βιώσαμε τους τελευταίους μήνες λόγω του κορωνοϊού ο Δήμος Αίγινας στάθηκε δίπλα στους συνανθρώπους μας που είχαν περισσότερο ανάγκη. ηλικιωμένους, ευπαθείς ομάδες, οικονομικά ασθενέστερους, μέσω της δημιουργίας τηλεφωνικού κέντρου (call center) του Δήμου Αίγινας, που προσέφερε κάθε εφικτή βοήθεια ακόμη και στην πιο απομακρυσμένη περιοχή του νησιού. Όλα αυτά δεν θα μπορούσαν να είχαν υλοποιηθεί χωρίς την πολύτιμη βοήθεια της Επόπτριας Δημόσιας Υγείας του Δήμου Αίγινας κας Σοφίας Χατζίνα, του προσωπικού του Παιδικού Σταθμού Αίγινας και του Προγράμματος «Βοήθεια στο Σπίτι», κυρίες Δήμητρα Παπαγεωργίου, Αργυρώ Ρεκλείτη, Κατερίνα Μπέρδου, Αλεξάνδρα Καρακάση, Ντίνα Χατζίνα, Στέλλα Καρπουζά και Μυρσίνη Τσούκα, οι οποίες καθόρισαν την επιτυχημένη λειτουργία του επί έξι ημέρες την εβδομάδα σε δωδεκάωρη βάση, καθώς και τον Υπεύθυνο Πληροφορικής του Δήμου Αίγινας κ. Νίκο Σακελλίων για την δημιουργία και διαχείριση του call center. Επίσης ευχαριστούμε θέρμα τον κ. Γιώργο Στριγάρη για την προβολή της συγκεκριμένης δράσης μέσω του AeginaPortal, καθ’ όλη την διάρκειά της, καθώς και την ΚΕΔΕ για την δωρεάν παραχώρηση οχήματος το οποίο χρησιμοποιήθηκε από την κοινωνική υπηρεσία για την εξυπηρέτηση των συγκεκριμένων αναγκών.
Το τηλεφωνικό κέντρο δέχτηκε συνολικά 195 αιτήματα πολιτών εκ των οποίων εξυπηρετήθηκαν 121. Τα αιτήματα αυτά αφορούσαν παροχή δωρεάν βοήθειας σε βασικά είδη πρώτης ανάγκης, αλλά και σε εξυπηρέτηση συνανθρώπων μας που δεν μπορούσαν να μετακινηθούν από την κατοικία τους σχετικά με συνταγογράφηση φαρμάκων, αγορά και παράδοση αυτών κ.α.
Από τα αιτήματα της δωρεάν παροχής σε βασικά είδη πρώτης ανάγκης 3 συμπολίτες μας έλαβαν βοήθεια 4 φορές, 76 συμπολίτες μας 3 φορές, 20 αιτήματα εξυπηρετήθηκαν εφάπαξ και 2 αιτήματα έλαβαν δωρεάν τρόφιμα 2 φορές.
Ιδιαίτερη μνεία θα πρέπει να γίνει στον συμπολίτη μας ο οποίος κατά την διάρκεια της καραντίνας αντιμετώπισε συντριπτικό κάταγμα στο χέρι και οι εργαζόμενοι της κοινωνικής δομής ανέλαβαν εξ’ ολοκλήρου την φροντίδα του με τελικό αποτέλεσμα την αφαίρεση του γύψου και την αποκατάσταση του κατάγματος. Μέσα από την καρδιά μας του ευχόμαστε περαστικά.
Τέλος μέσω του τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρετήθηκαν αιτήματα πολιτών για ποικίλα θέματα, όπως επικοινωνία με νοσοκομειακές δομές για αιμοληψίες, ενημέρωση για δρομολόγια ΚΤΕΛ, ερωτήματα σχετικά με την διαδικασία μετάβασης μόνιμων κατοίκων στον Πειραιά κι άλλα.
Η συγκεκριμένη κοινωνική δομή και η λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου ολοκληρώθηκε την Τετάρτη 20 Μαΐου 2020, με την ευχή όλων μας να μην βιώσουμε παρόμοια κατάσταση στο μέλλον και το νησί μας να επιστρέψει σταδιακά και υπεύθυνα στην καθημερινότητά του.
Καλό καλοκαίρι!